Tuotteet

Sivu 3 / 3   Tuotteita yhteensä 45 kpl
9789518960136_480px_levea.jpg&width=280&height=500

VL Myrsky - Historia ja entisöinti 2015

Julkaisu esittelee VL Myrskyn taustat ja kehitystyön aina ensilentoon saakka sekä entisöinti-idean synnyn ja entisöinnin etenemisen vuosina 2013-2014. Julkaisussa on esitelty myös vuoden 1939 hävittäjähankinnan realistiset ulkomaiset vaihtoehdot sekä VL Myrskyn moottorivaihtoehdot.
Runsaastikuvitetun..
Hinta: 15.00 €
Muistojen_Siivet_2019_kansi_720px_levea.jpg&width=280&height=500

Muistojen Siivet 2019 -kalenteri

Muutaman vuoden tauon jälkeen julkaisemme jälleen Muistojen Siivet 2019 -kalenterin, joka kertoo VL Myrsky II:n entisöinnistä. Kalenterissa on 13 mielenkiintoista ja korkealaatuista Myrsky-entisöintiryhmän jäsen Jorma Laakkosen ottamaa kuvaa entisöinnin vuosilta 2014-2019. Kalenterin tuotto ohjataan..
Hinta: 10.00 €
pilvenveikot_1976_2006.jpg&width=280&height=500

Pilvenveikot 1976-2006

Pilvenveikot 1976-2006 –kirja esittelee vuonna 1976 perustetun sotalentäjien, hakaristilentomerkkiä kantavien vapaamuotoisen epäpoliittisen järjestön -Pilvenveikot toimintaa alun kolmenkymmenen vuoden ajalta. Teos toimii myös johdatuksena runsaaseen suomalaiseen ilmailukirjallisuuteen ja virikkeenä..
Hinta: 16.00 €
9789527044285.jpg&width=280&height=500

Jet Age! Suihkuaikakausi 1945-1960

Suihkuaikakausi 1945-1960
Kirjan on kirjoittanut Juha Klemettinen
Maapallo kutistui tänä päivänä tuntemiimme mittoihin 1950-luvulla. Toisen maailmansodan päättyessä vuonna 1945 suihkumoottori oli arkipäivää sotilaslentokoneiden voimalaitteena. Uuden tekniikan soveltaminen siviililentokoneisiin ei ollut..
Hinta: 34.00 €
9789527044322.jpg&width=280&height=500

Lento-onnettomuudet lentoturvallisuuden kehittäjinä

Kirjan on kirjoittanut Jari Rinne.
Maailman tuhoisin lento-onnettomuus tapahtui Teneriffalla 27.3.1977. Lentokapteenin väärän päätöksen vuoksi kuoli 583 ihmistä. Tuho olisi ollut täysin vältettävissä. Opittiinko tästä mitään? Air Francen lento 447 Rio de Janeirosta Pariisiin syöksyi Atlantin valtamereen..
Hinta: 34.00 €