Tuotteet

Sivu 3 / 5   Tuotteita yhteensä 85 kpl
9789527044599.jpg&width=280&height=500

Poltto palaa! MiG-21 Suomen taivaalla 1963-1998

Kirjan on kirjoittanut Jukka Hoffrén.
MiG-21 ilmestyi Suomen taivaalle vuonna 1963, kun Suomen Ilmavoimille hankittiin Neuvostoliitosta 21 aikakautensa huippukoneisiin kuuluvaa MiG-21F-13-hävittäjää. Vuosina 1978–1986 Suomi hankki vanhentuneiden koneiden tilalle kaikkiaan 26 uudempaa MiG-21BIS-jokasäänhävittäjää..
9789527044605.jpg&width=280&height=500

Afterburner on! MiG-21 in Finland 1963-1998

The author of the book: Jukka Hoffrén.
The MiG-21 appeared in the Finnish sky in 1963 when Finland purchased 21 MiG-21F-13s for the Finnish Air Force from the Soviet Union. In those days MiG-21 was one of the best jet day fighters. When they became obsolete, Finland replaced them with 26 MiG-21BIS all-weather..
Caravelle_avaimenpera_960_px_molemmat_puolet.jpg&width=280&height=500

Caravelle-avaimenperä

Caravelle-avaimenperässä on molemmin puolin Caravelle III -koneen sivukuva. Toisella puolella on teksti ”Caravelle III” ja toisella puolella projektin verkkotunnus.
Hinta on 10 euroa (IMY:n jäsenille -20%) + toimituskulut.
Hinta: 10.00 €
Caravelle_patch_394x391.jpg&width=280&height=500

Caravelle-kangasmerkki

Caravelle-kangasmerki on leveydeltään 10 cm ja korjeudeltaan 9 cm ja muodoltaan kolmion mallinen. Merkin takana on liimapinta silittämällä kiinnittämiseen.
Hinta on 10 euroa (IMY:n jäsenille -20%) + toimituskulut.
Hinta: 10.00 €
Caravelle_tarra.jpg&width=280&height=500

Caravelle-tarra

Caravelle-tarran halkaisija 10 cm.
Hinta on 6 euroa (IMY:n jäsenille -20%) + toimituskulut.

Tilaa tästä!
Hinta: 6.00 €
caravelle_paita_1.jpg&width=280&height=500

Caravelle-t-paita

Sininen Caravelle-t-paita on Gilda Heavy Cotton -laatua ja 100 % puuvillaa. Tekstiosiossa teknistä tietoa konetyypistä.
Miesten koot S-3XL. Jäsenhinta 20 €/kpl + toimitus. Muille 25 €/kpl + toimitus.
Naisten koot S-3XL. Jäsenhinta 20 €/kpl + toimitus. Muille 25 €/kpl..
Hinta: 20.00 €
Caravelle_jkortti.jpg&width=280&height=500

Caravelle Joulukortti

Caravelle Joulukortteja 2,80 euroa/ kpl. 10kpl tai enemmän tilaavalle -10%. Jäsenille 2,50 euroa/kpl ja 10 tai enenmmän -10%.
Kortteja on saatavilla taitettavana tai yksipuolisena. Taitettavaan sisältyy myös kirjekuori. Valitse korttityyppi tilauslomakkeella.

Hintaan lisätään toimituskulut.

Tilaa..
Hinta: 2.80 €
IMY_joulukortti.jpg&width=280&height=500

IMY-joulukortti

IMY:n joulukortin kannessa olevan akvarellin on maalannut taitelilija Hanna Rautasaari. Akvarellissa on kuvattuna Focke-Wulf Fw 44J Stieglitz SZ-18 palvelusuransa aikana. Nykyään Ilmailumuseoyhdistyksen omistuksessa oleva lentokone on nähtävillä Kauppakeskus Tuulosessa Hämeenlinnassa.
Kortin sisällä..
VL_Myrsky_-joulukalenteri_720px_levea.jpg&width=280&height=500

VL Myrsky -joulukalenteri

Joulukalenterin kansikuvana on ilmailutaiteilija Kari Vertasen VL Myrsky -maalaus. Jokaisen 24 luukun takana on VL Myrsky -hävittäjälentokoneen historiaan tai entisöintiin liittyvä kuva lyhyine seliteteksteineen. Kalenteri on painettu laadukkaalle 240 g/m2 Invercote Creato -pahville. Joulukalenterin..
Hinta: 12.00 €
Russell_pikee_sin.jpg&width=280&height=500

Uudet IMY-pikeepaidat

Uudet IMY -pikeepaidat nyt väreissä sininen, valkoinen tai musta.
Brodeerattuna joko Myrsky-kuva tai IMY logo
Materiaali 95 % puuvillaa ja 5 % elastania.
Uutuutena IMY logon saa nyt myös siniseen paitaan (aiemmin musta ja valkoinen) ja Myrsky logon saa nyt valkoiseen ja mustaan paitaan (aiemmin vain..
Hinta: 30.00 €
huivi_TDkangas.jpg&width=280&height=500

IMY-huivi

Ilmailumuseoyhdistyksen tummansinisessä huivissa on painettuna IMY:n yhteisötunnus ja Focke-Wulf Fw 44J Stieglitz SZ-18:n silhuetti.
Huivit on tehnyt kokkolalainen Nini's Belt Oy Ltd.
Huiveja on TD kankaisina (vasemmanpuoleinen kuva) ja sifonkisina (oikeanpuoleinen kuva).
Huivin koko: 69 x 69 cm
Huivin..
taskuliina1.jpg&width=280&height=500

IMY-taskuliina

Ilmailumuseoyhdistyksen tummansinisessä taskuliinassa on painettuna IMY:n yhteisötunnus ja Focke-Wulf Fw 44J Stieglitz SZ-18:n silhuetti.
Taskuliinat on tehnyt kokkolalainen Nini's Belt Oy Ltd.
Taskuliinan koko: 25 x 25 cm
Taskuliinan hinta on IMY:n jäsenelle 25 €/kpl ja ei-jäsenelle 30 €/kpl..
Hinta: 25.00 €
IMY_solmio_painettu_iso_960_px_korkea.jpg&width=280&height=500

IMY-solmio

Ilmailumuseoyhdistyksen tummansinisessä solmiossa on painettuna IMY:n yhteisötunnus ja Focke-Wulf Fw 44J Stieglitz SZ-18:n silhuetti.
Solmiot on tehnyt kokkolalainen Nini's Belt Oy Ltd.
Kokoja on seuraavasti:

S = 22 cm
M = 26 cm
L = 30 cm

Mitta liittyy Stigu-kuvan etäisyyteen solmion kärjestä..
9789527044575.jpg&width=280&height=500

Valkeissa arkuissa

Heikki Väisäsen kirja kertoo taistelulähetti Mikko Liukkosen muistiinpanoihin, hänen esimiehensä Lauri Siivosen kirjeisiin ja sotapäiväkirjoihin perustuen, millaista oli I/JR 37:n ja Er.P 8:n talvisota Laatokan Karjalassa lokakuusta 1939 toukokuuhun 1940.
A5-kokoinen kirja on kovakantinen ja lankasidottu..
Hinta: 40.00 €
9789527044360.jpg&width=280&height=500

Valmet Vihuri

Valmet Vihuri ideoitiin nimellä Harjoitushävittäjä m/48 samoihin aikoihin, kun Ilmavoimat joutuivat luopumaan useimmista sodanaikaisista hävittäjäkonetyypeistään. Tällöin VL Pyryn -harjoituskoneen ja Messerschmitt Bf 109 G -hävittäjän väliin jäi koulutuksellisesti hankalan suuri aukko. Koska sekä valuutasta..
Hinta: 44.00 €
9789527044544.jpg&width=280&height=500

de Havilland DH.89 Dragon Rapide

Suomen sisäinen lentoliikenne alkoi vuonna 1937, kun Aero Oy alkoi lentää Viipuriin ja Tampereelle. Aero Oy hankki vuosina 1937–1938 kotimaan lentoliikennettä varten kaksi brittiläistä de Havilland DH.89 Dragon Rapide -liikennelentokonetta, jotka saivat Suomessa nimet Salama ja Lappi. Koneilla..
Hinta: 35.00 €
9789527044704.jpg&width=280&height=500

Kun Wiipurista tuli Viipuri

Timo Partasen historiallinen romaani kertoo Viipurista 1850-1870-luvuilla niihin aikoihin, kun muurit purettiin ja Wiipurista tuli Viipuri. Kertomus kulkee fiktiivisen Matti Olavinpoika -nimisen puotipuksun ja arkkitehtiopiskelijan kautta, mutta käy läpi kaupungin historiaa tositapahtumiin nojaten. Koko..
Hinta: 25.00 €
9789527044551.jpg&width=280&height=500

Lentäjät ja linnanherrat

Maximillian Neuscheller rakennutti vuosisadan vaihteessa perheelleen maaseutuasunnon Viipurin länsipuolelle. Suur-Merijoen kartanoksi kutsutun rakennuksen suunnitteli ansioitunut arkkitehtitoimisto Gesellius-Lindgren-Saarinen ja lopputulosta voisi kutsua Suomen kaikkien aikojen rakennukseksi. Bolshevikit..
Hinta: 28.00 €
9789527044346.jpg&width=280&height=500

Janakan kronikka

Timo Partasen arkeologisten löytöjen varaan kirjoitettu fiktiivinen tarina sijoittuu 1200 vuoden taakse vuoden 800 tienoille ja Hämeen linnavuorille. Pehmytkantinen, A5, SVH 30 €.
Jäsenhinta 25 € (sis. verot ja postikulut Suomeen)
9789527044216.jpg&width=280&height=500

Pakko päästä!

Timo Partasen kirja isoisänsä Tahvo Partasen Amerikanmatkasta 1912-1922 on tiukasti faktoille ja ajankuvalle perustuva fiktiivinen tarina suomalaisten elämästä rapakon takana ajanjaksona, jota väritti erityisesti maailmansota 1914-1918. Pehmytkantinen, A5, SVH 30 €.
Jäsenhinta 25 € (sis..