Ilma-alusten siirtäminen

In English

Ilmailumuseoyhdistys ry juhlii 4.12.2019 50-vuotista toimintaansa. Juhlan kunniaksi se järjestää seminaarin, jonka aiheena on ilma-alusten siirtäminen. Ilmailumuseoyhdistys haluaa tukea suomalaisia ilmailumuseoita niiden tulevaisuuden haasteiden parissa tuottamalla yhteistyössä Suomen Ilmailumuseon kanssa kansainvälisen seminaarin, johon se kutsuu eri maiden asiantuntijoita kertomaan, miten heillä ilma-aluksia siirrellään. Alustavasti tulonsa ovat jo varmistaneet Alankomaiden, Norjan sekä Ruotsin ilmailumuseoiden edustajat. Lisää seminaarin teemasta...

Perustietoa Ilmailumuseoyhdistyksestä.

Seminaarin ajankohta: Keskiviikko 4.12.2019 klo 8.30-17.00

Seminaarin paikka: Suomen Ilmailumuseo, Karhumäentie 12, 01530 VANTAA

Seminaarin ohjelma

Ohjelma_FIN_2019-11-21.png

Muutokset mahdollisia.

Puhujat ja esitykset

Tutustu puhujiin ja heidän esityksiinsä.

Ilmoittautuminen

Seminaariin ilmoittaudutaan Ilmailumuseoyhdistys ry:n verkkosivujen tapahtumakalenterin kautta. Suora linkki ilmoittautumislomakkeeseen. Ilmoittautumisessa tulee kertoa kaikki kysytyt asiat. Ilmoittaudu 22.11.2019 mennessä.

Majoitus

Ilmailumuseoyhdistys ry ei maksa esiintyjien tai vieraiden majoituksia. Olemme varanneet Clarion Hotel® Helsinki Airport (museon vieressä) rajallisen määrän 1 hh ja 2 hh huoneita. Huoneet ovat varattavissa koodilla IMY50. Varaukset: puhelimella: +358 10 850 3810 tai sähköpostilla: cl.helsinkiairport@choice.fi 15.11.2019 saakka tunnuksella IMY 50. Hinnat yhden hengen huone 125 €/huone/yö. Kahden hengen huone 145 €/huone/yö. Huoneita on rajallinen määrä.

Saapuminen Suomen Ilmailumuseolle

Suomen Ilmailumuseolle pääsee helposti paikallisjunalla sekä Helsinki-Vantaan lentoasemalta että Helsingin ja Tikkurilan rautatieasemilta. Kävelymatkaa Aviapoliksen rautatieasemalta museolle on noin 100 metrin. Lisäksi paikallisliikenteen linja-autopysäkiltä on noin 100 metrin kävelymatka museolle. Omalla autolla voi myös saapua, pysäköintitilaa museolla on hyvin.

Seminaarin hinta

Seminaari on maksullinen ja siihen osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen. Hinta sisältää seminaarin ohjelman sekä tarjoilut, eli aamiaisen, lounaan ja iltapäiväkahvin. Seminaarin hinta on Ilmailumuseoyhdistyksen jäsenille 40 €/henkilö ja muille 50 €/henkilö. (Hintaan ei lisätä alv:tä).

Ruokajuomat ja baari

Alkoholittomat ruokajuomat sisältyvät hintaan. Mikäli haluat alkoholillisen ruokajuoman, ravintolassamme on baari, josta voit lunastaa sen omakustanteisesti. Baari palvelee kaikkien taukojen aikana.

Osallistumisen peruutus

Ilmoittautumisensa voi perua korvauksetta 15.11.2019 saakka osoitteessa tilaukset@imy.fi sen jälkeen tehdyt peruutukset laskutetaan ilmoittautujalta täysimääräisenä. Esitelmöitsijöihin tulleet muutokset julkaistaan tarvittaessa mahdollisimman pian saatuamme muutoksen tietoomme. Pidätämme muutokset esitelmöitsijä muutoksissa aina seminaarin päättymiseen saakka, emmekä palauta osallistumismaksuja tai ateriapakettimaksuja vaikka muutoksia osallistujissa tulisi.