Vapaaehtoistehtäviä tarjolla

Ilmailumuseoyhdistys etsii vapaaehtoistehtäviin vastuullisia tekijöitä. Tehtäviin haetaan yhtä tai useampaa henkilöä.

Seuraavat vapaaehtoistehtävät edellyttävät läsnäoloa Suomen Ilmailumuseossa Vantaalla:

• Keskusteluoppaita Suomen Ilmailumuseon ilmaisiltoihin
  • Arvanmyyjiä Suomen Ilmailumuseon jäseniltoihin. Tehtäviin kuuluu pika-arvojen myyntiä, arvontaa ja palkintojen jakamista.
  • Jäseniltaisäntää tai -emäntää vastaamaan jäseniltojen järjestelyistä, kuten aikataulussa pysymisestä sekä esiintyjiin, auditoriolaitteisiin ja jäsenillan toimintaan liittyvien asioiden sujuvuudesta. Tehtävässä onnistuminen edellyttää kokemusta kokousten järjestämisestä, tietokoneista, esitysohjelmista ja kokoustekniikasta sekä yhteistyötaitoja.
  • Videokokousmoderaattoria vastaamaan videokokousvälineistöllä välitettävien jäseniltojen ja vastaavien tapahtumien tekniikasta. Laitteet ja ohjelmiston saa toimintaa varten käyttöönsä tapahtumien ajaksi. Kokemus Microsoft Teams -kokouksien järjestämisestä on eduksi.

Seuraavat tehtävät voi hoitaa mistä tahansa:

• Tapahtumatiedottajaa, joka kerää yhdistysten verkkosivuilta ja sosiaalisesta mediasta kiinnostavia tapahtumia yhdistyksen jäseniltojen yhteydessä, verkkosivuilla ja uutiskirjeessä tiedotettavaksi. tehtävään voi liittyä myös IMY:n tapahtumista tiedottamista yhdistyksen ulkopuolisille toimijoille. Tarvittaessa yhdistykseltä saa tietokoneen ohjelmistoineen tehtävän suorittamista varten. Microspoft Office -ohjelmistojen tuntemus välttämätöntä.
  • Blogikirjoitusten kääntäjiä suomi -> englanti
  • Julkaisumateriaalin tekstin kääntäjiä suomi -> ruotsi ja/tai suomi -> englanti
  • Feeniks-lehden oikolukijoita (suomi)
  • Julkaisumateriaalin oikolukijoita (suomi, ruotsi ja englanti)
  • Hawk-elämyskeskuksen esittelijöitä (sekä Hawk-koneen tuntijoita että sellaiseksi haluavia)
  • Valokuvien tunnistajia
  • Artikkelien ja juttujen kirjoittajia tapahtumista, matkoista ja muista kiinnostavista asioista

Ilmoita kiinnostuksestasi oheisella lomakkeella!

Jos listassa ei ole sinua kiinnostavaa tehtävää, kerro puolestasi sinä, mitä haluaisit Ilmailumuseoyhdistyksen puitteissa tehdä oheisella lomakkeella!