IMY:n varhaisempia julkaisuja

Tuotteita yhteensä 5 kpl
etukansi.jpg&width=280&height=500

Ilmasodan veteraanit kertovat

Kirjassa veteraanit kertovat omin sanoin kokemuksistaan talvisodan, jatkosodan ja Lapin sodan taivaalla. Hävittäjälentäjät, pommituslentäjät, tiedustelulentäjät, tähystäjät, radisti/konekivääriampujat, mekaanikot ja lotta tuovat kukin oman näkökulmansa haastatteluiden kautta rakennettuun kirjaan. Haastattelut..
kirja_splash1.jpg&width=280&height=500

Siipimiehenä historia

Ilmailumuseoyhdistyksen historiakirja Siipimiehenä historia julkaistiin yhdistyksen vuosikokouksen yhteydessä Suomen Ilmailumuseon Ilmailukirjallisuuspäivänä 1.4.2006.
Kirja on kovakantinen ja siinä on 176 sivua. Kirja on runsaasti kuvitettu, kirjassa on yli 170 mielenkiintoista valokuvaa yhdistyksen..
museonlentokoneet.jpg&width=280&height=500

Suomen Ilmailumuseon Lentokoneet

Suomen Ilmailumuseon Lentokoneet -kirja esittelee valokuvin ja tekstein Suomen Ilmailumuseon historiaa ja lentokonekokoelmaa. Tämän kirjan Ilmailumuseoyhdistys ry on laatinut ja kustantanut museotoiminnan tulevaisuuden toiminnan kannustimeksi.

Hinta on 21 euroa (IMY:n jäsenille 16 €). Hinta..
9789527044162.jpg&width=280&height=500

Poltto palaa! MiG-21 Suomen taivaalla 1963-1998. MiG-21 över Finland 1963-1998

Kirjan on kirjoittanut Jukka Hoffrén.
MiG-21 Suomen taivaalla 1963–1998
MiG-21 ilmestyi Suomen taivaalle vuonna 1963, kun Suomen Ilmavoimille hankittiin Neuvostoliitosta 21 aikakautensa huippukoneisiin kuuluvaa MiG-21F-13-hävittäjää. Vuosina 1978–1986 Suomi hankki vanhentuneiden koneiden..
Hinta: 45.00 €
imy_wanhatsotakoneet_kannet500.jpg&width=280&height=500

Wanhat sotakoneet

Kirja esittelee ensimmäistä kertaa Suomen kansainvälisestikin harvinaisen sotilaslentokonekokoelman. Konetyypit esitellään suomeksi ja englanniksi. Runsas mv- ja värikuvitus! Kirjan koko on A4.
Hinta on 21 euroa (IMY:n jäsenille 16 €). Hinta sisältää toimituskulut Suomeen.
Tilaa tästä!..