Ajankohtaisia tapahtumia

Torstai 7.9.2023

Ilmailumuseoyhdistyksen jäsenmatka Saksaan7.9.2023 - 17.9.2023

Ilmailumuseoyhdistys järjestää jäsenmatkan Saksaan 7.-17.9.2023. Matka toteutetaan laiva-bussi-yhdistelmänä siten, että 7.-8.9. siirrytään Finnlinesin lautalla Vuosaaresta Travemûndeen ja vastaavasti 16.-17.9. takaisin. Muu matkustus tehdään P. Tyllilä Linja Oy:n linja-autolla. Päivämatkat on mitoitettu maltillisiksi, jotta kohteisiin ehditään tutustua hyvin.

Matkakohteet:

• Bremerhavenin Aeronauticum
  • Deutsches Auswanderehaus & U-2540
  • QUAX lentävien koneiden museo
  • Hermeskeilin Junior-ilmailumuseo
  • Speyerin ja Sinsheimin tekniikan museot Linkki Moottori-lehden artikkeliin
  • Wernigeroden ilmailumuseo
  • Hannoverin ilmailumuseo
  • Munsterin panssarimuseo

Matkan hinta on 1 960 € 2 hengen huoneessa/hytissä/hlö ja 1 hengen huonessa/hytissä lisämaksu on 2 409 €/hlö. Hintaa arvosteltaessa kannattaa ottaa huomioon, että matka toteutetaan lähes täysihoidolla: vain kolme ateriaa puuttuu täysihoidosta!

Matka toteutuu ja vielä jäljellä muutama paikka nopealle! Ilmoittautumiset: matkat@tyllila.com tai puhelimitse Katri Tyllilälle p. 0400 822 700 viimeistään 24.7.2023. Ilmoittautumisen jälkeen laskutetaan varausmaksu, jonka maksamisen myötä varaus muuttuu sitovaksi. Mikäli matka peruutetaan 2.7.2023 jälkeen, varausmaksua ei palauteta. Loppulaskun eräpäivä on 24.7.2023.

Matkan esite pdf-muodossa.

Matkan ajaksi on mahdollista pysäköidä ajoneuvo Suomen Ilmailumuseolle. Jos tarvitset autollesi pysäköintipaikan, ilmoita 24.8. mennessä nimesi ja autosi rekisterinumero Janne Paunille janne.pauni@kolumbus.fi, p. 050 591 1332.

Lisätietoja:

Jäsenmatkat