Ilma-alusten entisöinti -seminaarin info

Perjantai 4.12.2020

Seminaariin osallistutaan ilmoittautumalla etukäteen 2.12.2020 mennessä oheisella lomakkeella.

Noin 3-4 päivää ennen tapahtumaa ilmoittautunut henkilö saa sähköpostiinsa linkin, jolla hän pääsee osallistumaan Microsoft Teams -tapahtumaan. Linkki on sama koko päivän esityksiin.

Esitelmät alkavat ohjelman mukaan ja kestävät noin 45 minuuttia. Esityksen jälkeen on mahdollista esittää kysymyksiä esittäjälle. Osallistuminen on maksutonta eikä vaadi IMY jäsenyyttä.

Seminaari on englanninkielinen, eikä esityksiä tai kysymyksiä tai niiden vastauksia käännetä Suomen kielelle. Seminaariin voi osallistua vain itseään kiinnostavan esityksen tai esitysten ajaksi. Osallistuminen vaatii tietokoneen, jossa on kaiutin ja mikrofoni, verkkoselaimen ja verkkoyhteyden.

Tarkemmat ohjeet osallistumisesta annetaan osallistumislinkin yhteydessä.

Lauantai 5.12.2020

Seminaarin osallistumislinkki jaetaan info@imy.fi -sähköpostiosoitteesta sähköpostilla kaikille IMY:n jäsenille sekä jäseniltojen etäosallistujien postituslistalaisille. Jos et ole jäsen, ilmoittaudu postituslistalle tästä.

Microsoft Teams -linkki lähetetään sähköpostiin 2-3 päivää ennen tapahtumaa. Osallistuminen vaatii tietokoneen, jossa on kaiutin ja mikrofoni, sekä verkkoselaimen ja verkkoyhteyden.

Seminaariin osallistuminen ei vaadi IMY jäsenyyttä ja on maksutonta. Liittymällä IMY:n jäseneksi varmistat, että saat kutsun kaikkiin IMY:n järjestämiin verkko- ja auditoriojäseniltoihin sekä tiedon muista tapahtumista aina ensimmäisenä. Lisäksi saat Feeniks-lehden kotiin kannettuna 4 kertaa vuodessa sekä vuosikirjajulkaisun kerran vuodessa.