IMY 2020 -jäsenmatka

Ajalla 12.-23.5.2020 järjestettävän matkan pääkohde on ILA Berlin 2020 -ilmailumessut, joilla vieraillaan lauantaina 16.5. Lisäksi vieraillaan kahdessa Euroopan suurimmista ja monipuolisimmista tekniikan museoista Sinsheimissa ja Speyerissä sekä yli kymmenessä muussa kohteessa, joista suurin osa on IMY:n jäsenmatkoilla aiemmin käymättömiä museoita ja muita kohteita.

Matka toteutetaan ensisijaisesti linja-automatkana, mutta osaan matkasta voi osallistua myös lentäen.

Alustava ohjelma

IMY2020_Ohjelma_2019-09-16.png

Svedinon auto- ja ilmailumuseo korvataan toisella kohteella. Muutokset mahdollisia.

Ilmoittautuminen

Matkalle ilmoittaudutaan Ilmailumuseoyhdistys ry:n puheenjohtajalle Janne Saloselle joko puhelimitse p. 050 529 1135 tai sähköpostitse janne.salonen@imy.fi.

Hinnat

Eri matkustusvaihtoehdot julkaistaan Feeniks-lehden numerossa 4/2019, joka ilmestyy 2.12.2019 alkavalla viikolla. Ennakkoilmoittautuneille lähetetään tiedot hinnoista heti lehden jakelun alettua.

Lentomatkavaihtoehdot

Lentoryhmä 1: Helsinki - Berliini - Helsinki

Lentoryhmä 2: Helsinki - Berliini -Frankfurt - Helsinki

Osallistuminen

Ensijaisesti matkalle otetaan koko linja-automatkalle osallistuvia. Lentomatkalaisia otetaan mukaan sen mukaan, miten eri vaihtoehtoihin jää linja-automatkalaisten jälkeen.

Vakuutukset

Jokainen matkalle osallistuja huolehtii itse omasta vakuutusturvastaan sairastumisen ja tapaturmien varalta. Ilmailumuseoyhdistys ry ei vakuuta osallistujia.

Vastuullinen matkanjärjestäjä

P. Tyllilä Linja Oy

Kohdeluettelo

Kohdeluettelo linja-automatkan aikana (bussiryhmä):