Vuosikokous 2015

Ilmailumuseoyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosiko-kous pidetään lauantaina 11.4.2015 klo 14.00 Suomen Ilmailumuseolla, Vantaalla. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 12§ vuosikokoukselle määräämät asiat. Lisäksi keskustellaan ja päätetään asioista, jotka ovat kokouskutsussa esitetty. Jäsenyyden voimassaolo tarkistetaan ennen kokousta, jäsenyyden tunnistamisen helpottamiseksi muista ottaa jäsenkorttisi mukaan!

Hallitus esittää kokouksessa, että "selvitetään vuoden 2015 aikana vastaako Ilmailumuseoyhdistys –nimi parhaalla mahdollisella tavalla yhdistyksen toimintaa ja luonnetta”.

Ennen kokousta klo 12.00 kuullaan Suomen Ilmailumuseosäätiön puheenjohtajan Sami von Wehrtin esitys museon vuosien 2014-2015 tapahtumista. Vuosikokouksen jälkeen kuullaan yhdistyksen tiedottajan Reino Myllymäen ja projektipäällikkö Matti Patterin esittelemänä ajankohtaisia uutisia VL Myrsky II -hävittäjälentokoneen entisöinnistä.

Kokousasiakirjat sekä toimintakertomus-tilinpäätös 2014 ja hallituksen esitys ovat tilattavissa yhdistykseltä sähköpostitse osoitteesta tilaukset@imy.fi tai puhelimitse 050 370 3357.  Samaan osoitteeseen pyydämme vuosikokoukseen osallistuvia ilmoittautumaan ennen kokousta klo 13.00 tarjottavaa kahvitusta varten torstaihin 9.4.2015 klo 16.00 mennessä.

Materiaali on saatavissa lisäksi Suomen Ilmailumuseolta seuraavasti: Tiistaikerhosta tiistaina 7.4.2015 klo 9.00-12.00 ja yhdistyksen toimistosta keskiviikkona 8.4.2015 illalla klo 18.00-20.00.

Tervetuloa päättämään yhteisistä asioista!