Jäsenmatkat

Jäsenmatka Tuulokseen Hanssin-Jukkaa katsomaan 14.11.2015

Jäsenmatkalla käydään Kauppakeskus Tuulosessa Tuuloksessa katsomassa Douglas DC-2 "Hanssin-Jukkaa". Lähtö Suomen Ilmailumuseolta klo 13, tutustuminen Hanssin-Jukkaan klo 15-17, lähtö paluumatkalle viimeistään klo 17.30. Takaisin ilmailumuseolla klo 19.

Retkelle sopii 50 nopeinta. Retken hinta riippuu osanottajien määrästä. Esimerkiksi jos lähtijöitä on 20, hinta on 35 euroa ja jos lähtijöitä on 50, hinta 15 euroa. Ilmoittaudu: janne.salonen@imy.fi tai 050 529 1135 (klo 17-21).

Jäsenmatka Berliinin ILA 2016-näyttelyyn 31.5.-10.6.2016

Retki järjestetään bussimatkana läpi Ruotsin. Matka aikana vieraillaan ilmailunäyttelyn lisäksi kymmenessä ilmailu-, auto- ja tekniikan museossa. Matkan hinta sisältää linja-auton lisäksi majoituksen, aamiaiset hotelleissa ja laivoilla sekä sisäänpääsymaksut ilmailunäytöksiin ja museoihin. Matkalle on 30 paikkaa

Jäsenmatka Berliinin ILA 2016 -näyttelyyn 2.-6.6.2016

Retki järjestetään lentomatkana ja matkan ai-kana vieraillaan ilmailunäyttelyn lisäksi yhdessä ilmailumuseossa ja yhdessä tekniikan museossa. Matkan hinta sisältää lennot, kenttämaksut, majoituksen, aamiaiset, kuljetukset Berliinissä (oma bussi) sekä sisäänpääsymaksut sekä ilmailunäyttelyyn että museoihin. Matkalle on 20 paikkaa.

Matkojen tarkemmasta sisällöstä tiedotetaan yhdistyksen verkkosivuilla syksyn mittaan. Matkojen hinnat kerrotaan Feeniks-lehden numerossa 4/2015.

Matkoja on mahdollista yhdistää siten, että menomatka tapahtuu lentäen ja paluumatka bussilla – tai päinvastoin! Kerro toiveestasi varatessasi paikkaasi. Ilmoittautumiset, ennakkoilmoittautumiset ja tiedustelut: janne.salonen@imy.fi tai 050 529 1135 (17-21).

Menneet jäsenmatkat