Vanhemmat numerot

Feeniks 1991-

Feeniks-lehden artikkelitietokanta 1991-2020 (sisältää saatavuustiedot ja hinnat)

Ilmailumuseoyhdistys myy varastossaan olevia Feeniksin numeroita alkaen vuodelta 1992. Lähes jokaista aikanaan ilmestynyttä numeroa on jäljellä. Poikkeuksen tekevät tällä hetkellä (tilanne 8.1.2020) Feeniks 1-4/1991, 1/1993, 2/2000 ja 4/2001, joita ei ole jäljellä ainoatakaan myytäväksi.

Jos Feeniks-kokoelmasi kaipaa täydennystä, tarkista haluamiesi Feeniks-lehtien saatavuus ja hinnat ylempänä olevasta artikkelitietokannasta ja tilaa lehdet tällä nettilomakkeella.

Kuluvana vuonna ja kolmena aikaisempana vuonna ilmestyneiden Feeniks-lehtien hinnat on 8 €/kpl. esim. tilauspäivä 4.5.2022, vuoden 2022 ja vuosien 2019-2021 lehtien hinnat 8 euroa kpl. Kuluvaa vuotta 4-10 vuotta aikaisemmin ilmestyneiden Feeniks-lehtien hinnat on 6 €/kpl. esim. tilauspäivä 4.5.2022, vuosien 2009-2018 lehtien hinnat 6 euroa kpl. Kuluvaa vuotta 11 vuotta aikaisemmin ilmestyneiden Feeniks-lehtien hinnat on 4 €/kpl. esim. tilauspäivä 4.5.2022, 2008 ja sitä aikaisemmin ilmestyneiden lehtien hinnat 4 euroa kpl. Vuoden 1991 lehdet 1-4/1991 sekä lehdet 1/1993, 2/2000 ja 4/2001 ei myynnissä. Hintoihin lisätään toimituskulut painon mukaan. Tilaa tällä nettilomakkeella.

Ilmailumuseoyhdistyksen tiedote

Ilmailumuseoyhdistys myy myös varastossaan olevia Ilmailmuseoyhdistyksen tiedotteita vuosilta 1976-1990. Tiedotteet 3/1985 ja 4/1990 on lopussa, muita tiedotteita löytyy varastosta tällä hetkellä (tilanne 2.3.2014). Tiettävästi tiedotetta 3-4/1977 ei aikanaan tehty, sillä arkistokappalettakaan ei ole löytynyt.

Tiedotteet myydään pois edullisesti, vuosien 1976-1980 tiedotteista veloitetaan 2 €/kpl ja tuoreemmista 1 €/kpl. Tarkista saatavuus oheisesta pdf-tiedostosta. Hintoihin lisätään toimituskulut painon mukaan. Nämä voit tilata sähköpostitse osoitteesta tilaukset@imy.fi. Ilmoita sähköpostissa selkeästi tiedotteen numero ja ilmestymis vuosi (esim. 3-4/1979, 2/1985).

Tilaa vähintään kolme - saat alennusta 30 %

Tilauksiin, jotka sisältävät vähintään kolme Feeniksin tai jäsentiedotteen numeroa, annetaan 30 % alennus ennen toimituskulujen lisäämistä kokonaishintaan. Toimituskuluista ei siis anneta alennusta. Tarjous ei koske Feeniksin vuoden 2016 numeroita tai uudempia.